کد خبر: ۸۲۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۵۲۹
مربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است که تیم فلسطین نسبت به مالدیو حریف بهتری برای ایران خواهد بود.
مهدوی: تاکتیک خودمان را در زمین به اجرا گذاشتیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، محمدرضا مهدوی در ابتدا درباره بازی روز گذشته مقابل مالدیو گفت: بازی خیلی خوبی مقابل مالدیو داشتیم. این تیم در دقایقی از خودش عملکرد بسیار خوبی نشان داد اما توانستیم در همان دقایق اول گل بزنیم.

وی ادامه داد: به نظرم تیم مالدیو اصلا دست و پا بسته نبود. حتی تصورم این بود که با تیم ضعیف‌تری رو به رو شویم اما این تیم نشان داد که با گذشته‌اش تفاوت‌هایی دارد. از طرفی ما هم تاکتیک مدنظر خودمان که 5 ماه است روی آن کار می کنیم را در زمین مسابقه به اجرا گذاشتیم.

مربی تیم فوتبال نوجوانان افزود: مالدیو حریف سرسختی برای فلسطین و افغانستان خواهد بود و به خصوص تیم فلسطین را اذیت خواهد کرد. به هرحال این بازی تمام شد و به بازیکنانمان خسته نباشید می‌گویم و امیدواریم که همین روند ادامه داشته باشد.

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، مهدوی درخصوص بازی فردا مقابل فلسطین تصریح کرد: بازیکنان فلسطین نسبتا بلند قامت هستند اما تاکتیک مشخصی ندارند. این تیم روز گذشته مقابل افغانستان خیلی سرحال نبود که به نظرم به دلیل این بود که بازی اولشان در این مسابقات را پشت سر می‌گذاشتند. به طورکلی فکر می کنم فلسطین حریف خوبی برای تیم ما خواهد بود و با توجه به اینکه فیزیک آنها نزدیک به بازیکنان ما است و با درنظر گرفتن اینکه همه حریفان با انگیزه دو چندان مقابل تیم ایران حاضر می شوند، پس بازی بهتری را شاهد باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: