کد خبر: ۸۲۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۳۶۳
رئیس‌جمهوری در حکمی سیدمحمدصادق خرازی، محمدحسین ایمانی خوشخو و غلامحسین شافعی را به عضویت در شورای عالی میراث‌فرهنگی و گردشگری منصوب کرد.

سه عضو شورایعالی میراث‌فرهنگی و گردشگری از سوی رئیس جمهوری منصوب شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سیدمحمدصادق خرازی

جناب آقای دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو

جناب آقای غلامحسین شافعی

با عنایت به تبصره دو ماده واحده قانون تشکیل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مصوب ۱۳۹۸/۴/۲۴ و با استناد به ماده (۳) قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۲۳ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به‌موجب این حکم به عضویت "شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری" منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: