کد خبر: ۸۲۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۲۹۶
سخنگوی قوه قضاییه:
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه از رسانه‌ها می‌خواهم شرایط خانواده سخر خدایایری را هم ببینیم و بیش از این آنها را آزار ندهیم، گفت: آنها خودشان صحبت‌هایشان را مطرح می‌کنند. در کنار ادعاهای دروغ، حرف والدین را هم بشنویم.
در کنار ادعاهای دروغ، حرف والدین سحر خدایاری را هم بشنویم
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،  غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص امکان وجود روند غلط در مورد فردی مانند سحر خدایاری، گفت: ما به مناسبت پرونده‌های اخیر سیاست قوه قضائیه را توسط رئیس قوه اعلام کردیم و طبیعی است علاوه بر رکن مادی جرم شخصیت فرد مجرم و سوابق او را در زمره عوامل مخففه یا مشدده می‌دانیم.

وی ادامه داد: یکی از دستورات در این حوزه دستورالعملی است تحت عنوان تشکیل پرونده شخصیت برای مرتکبان که دو بخش دارد و می‌تواند کمک خوبی برای تشکیل پرونده شخصیت باشد و مورد توجه قرار خواهد گرفت. در این پرونده هم مجددا ضمن عرض تسلیت از رسانه‌ها می‌خواهم شرایط خانواده را هم ببینیم و بیش از این آنها را آزار ندهیم. آنها خودشان صحبت‌هایشان را مطرح می‌کنند. در کنار ادعاهای دروغ، حرف والدین را هم بشنویم.

اسماعیلی در رابطه با اظهارنظر معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در رابطه با سحر خدایاری، اظهار کرد: من نمی‌دانم منظور ایشان چه بوده است. ما در رابطه با این موضوع در مقام عمل آنچه اقتضا داشت انجام دادیم و چه در این موضوع و سایر موضوعات معتقدیم باید وظیفه قانونی خود را انجام دهیم و اطلاع‌رسانی هم انجام شده است. من تماسی با خانواده داغدار داشتم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: