کد خبر: ۸۲۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۱
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پرونده منتسب به کارگران تنها ٢ تا ٣ نفر کارگر هستند و بقیه هیچ ربطی به کارگران ندارند و در کنار اینها قرار گرفتند و ابعاد پرونده را گسترش دادند. برخی به ناحق سر سفره کارگران نشستند یا نان آنها را خوردند یا نان کارگران را آجر کردند.
توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده کارگران بازداشتی/ برخی به ناحق سر سفره کارگران نشستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خود با رسانه‌ها در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر آخرین وضعیت کارگران بازداشتی و زمان تجدیدنظر به حکم آنها براساس دستور رئیس قوه قضائیه، گفت: حکم این پرونده قطعی نیست و قرار است برحسب دستور قوه قضائیه در آن تجدیدنظر شود.

وی تصریح کرد: لازم است در این حوزه به این مساله تاکید کنم که در این پرونده تنها ٢ تا ٣ نفر کارگر هستند و بقیه هیچ ربطی به کارگران ندارند و در کنار اینها قرار گرفتند و ابعاد پرونده را گسترش دادند.

اسماعیلی افزود: حتی یکی از کارگران گفته من به این افراد گفتم شما چه کاره هستید که آمده‌اید. در بین این ٨ نفر ٢ تا ٣ نفر عناصر کارگری هستند و برخی به ناحق سر سفره کارگران نشستند یا نان آنها را خوردند یا نان کارگران را آجر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: