کد خبر: ۸۲۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
تعداد بازدید: ۱۴۵
مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا، با اشاره به «ضربه ایران» به قوانین بین‌المللی گفت ایالات متحده برای چگونگی واکنش به حملات اخیر علیه تأسیسات نفتی عربستان، در حال مذاکره با متحدان خود است.
وزیر دفاع آمریکا: برای مقابله با ضربه ایران به قوانین بین‌الملل در حال مذاکره با متحدانمان هستیمبه گزارش خبرداغ ، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا، با اشاره به «ضربه ایران» به قوانین بین‌المللی گفت ایالات متحده برای چگونگی واکنش به حملات اخیر علیه تأسیسات نفتی عربستان، در حال مذاکره با متحدان خود است.

اسپر شامگاه دوشنبه، ۲۵ شهریور، در پیام‌هایی توئیتری نوشت از جلسه‌ای می‌آید که مقام‌ها و کارشناسانی از وزارت دفاع و دیگر نهادها دونالد ترامپ، رئيس‌ جمهور آمریکا، را در جریان آخرین تحولات در این زمینه قرار دادند.

رئیس پنتاگون همچنین اعلام کرد تیمی از نهادهای مختلف آمریکا در همکاری با کشورهای متحد در حال کار برای چگونگی «رویارویی با این حمله بی‌سابقه و دفاع از نظم مبتنی بر قوانین بین‌الملل که ایران در حال ضربه زدن به آن است» هستند.

انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: