کد خبر: ۸۲۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۳۰۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز فاز نخست جراحی خود را به اجرا خواهد گذاشت.
به گزارش خبرداغ ، سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس براساس شنیده ها امروز فاز نخست جراحی خود در پرسپولیس را به اجرا خواهد گذاشت. بیشتر بازیکنان پرسپولیس در بازی های قبل بازی در منطقه‌ای جدید را تجربه کرده‌اند. امید عالیشاه در دیدار با تراکتور تبریز هافبک دفاعی بازی کرد. حسین‌پور در پست‌هایی نظیر هافبک راست به میدان رفته، نوراللهی در نزدیکی مهاجم نوک سرخ‌ها بازی کرده و... البته این‌ها تنها تغییر پست‌هایی است که در دیدار‌های پخش زنده پرسپولیس نمایان بود و صحبت با بازیکنان تیم نشان می‌دهد که دامنه این تصمیم‌ها از سوی مربی جدید بسیار بیشتر از این هم خواهد شد.

 

 

از پشت در‌های بسته تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد کالدرون تصمیم گرفته در بازی با صنعت نفت آبادان تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند.او قصد دارد در مرکز خط دفاع از زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان استفاده کند. این به معنای بیرون رفتن سیدجلال حسینی کاپیتان اول پرسپولیس از ترکیب اصلی است. همچنین احتمالا نعمتی امروز به جای عالیشاه و انصاری جای نادری در ترکیب به میدان خواهند رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: