کد خبر: ۸۲۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۳۷
بعد از عکسبرداری از قفسه سینه مهاجم استقلال مشخص شد دنده وی دچار شکستگی نشده اما برای رساندن وی به دربی پایتخت باید تا اواخر هفته منتظر ماند.
تلاش برای رساندن دیاباته به بازی با پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ،  شیخ دیاباته در دقیقه 37 دیدار با نفت مسجد سلیمان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به مرتضی تبریزی داد.

بعد از پایان مسابقه و حضور دیاباته در بیمارستان این شایعه مطرح شد که دنده وی دچار شکستگی شده اما بعد از عسکبرداری از قفسه سینه این بازیکن مشخص شد دنده وی هیچ شکستگی ندارد. قرار است کادر پزشکی تیم استقلال تلاش خود را برای رساندن دیاباته به بازی با پرسپولیس انجام دهد و بعد از بازگشت این تیم به تهران تدابیر لازم در این زمینه صورت بگیرد.

مهدی قائدی دیگر بازیکن مصدوم استقلال است که پس از برخورد با عباس عسگری از ناحیه مچ آسیب دید. با وجود آنکه استراماچونی در نشست خبری عنوان کرد که ممکن است قائدی هم به دربی نرسد اما شرایط این بازیکن چندان بد نیست و حضور قائدی در دربی ممکن شده است.

این در حالی است که استقلالی‌ها قرار است برای این دو بازیکن در هفته پیش رو برنامه‌های پزشکی را در نظر بگیرند تا آنها را به دربی حساس پایتخت برسانند.

به گزارش فارس، دیاباته و قائدی هر دو در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال که در شهر اهواز برگزار شده است، شرکت نکردند و برنامه‌های درمانی را پشت سر گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: