کد خبر: ۸۲۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۷
سرمربی نفت مسجدسلیمان برای سومین فصل متوالی در خانه مقابل استقلال بازنده نشد.
رکورد فوق العاده تارتار مقابل استقلالبه گزارش خبرداغ ، مهدی تارتار هرقدر در ورزشگاه آزادی طی سال های گذشته حریف استقلال نشده در بازی های خانگی موفق عمل کرده است.

تارتار در لیگ های هفدهم و هجدهم به عنوان سرمربی پارس جنوبی در خانه مقابل استقلال دو برد ارزشمند به دست آورد. در هفته پنجم لیگ هفدهم پارس جنوبی با هدایت تارتار دو بر صفر استقلال با هدایت علیرضا منصوریان را شکست داد و در هفته چهارم فصل گذشته بار دیگر در ورزشگاه جم یک بر صفر تیم تحت امر وینفرد شفر را از پیش رو برداشت.

حالا در لیگ نوزدهم تارتار به عنوان نفر اول کادرفنی نفت مسجدسلیمان بار دیگر به استقلال نباخت تا یک رکورد جالب از خود بر جای بگذارد. او برای سومین فصل متوالی در خانه مغلوب آبی های پایتخت نشده تا توانایی هایش در مصاف با یکی از تیم های پرطرفدار تهرانی را نشان بدهد.

رکورد فوق العاده تارتار مقابل استقلال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: