کد خبر: ۸۲۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۷
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل مدعی شد که برنامه‌ریزی متفاوتی برای جنگ آتی در غزه شده که نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود و فعلا تصمیم ندارد جزئیات آن را فاش کند.
نتانیاهو: جنگ گزینه آخر ما در غزه خواهد بود/ زمان و مکان مناسب حمله را تعیین می‌کنیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که جنگ گزینه آخر این رژیم در مورد غزه خواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار کردکه جنگ گزینه آخر خواهد بود.

نتانیاهو مدعی شد که برنامه‌ریزی متفاوتی برای جنگ آتی در غزه شده که نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود و فعلا تصمیم ندارد جزئیات آن را فاش کند.

وی اظهار کرد که رژیم صهیونیستی زمان و مکان مناسب حمله به حماس در غزه را تعیین خواهد کرد.

البته این تهدیدات در آستانه انتخابات کنست صورت می‌گیرد و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نتانیاهو بهتر از هر کسی می‌داند که جنگ علیه غزه چه هزینه‌ای برای این رژیم خواهد داشت و این رژیم در سه جنگ گذشته در غزه در برابر مقاومت فلسطین شکست خورده و نتوانسته به اهداف خود برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: