کد خبر: ۸۲۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
تعداد بازدید: ۲۹۷
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا:
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا دیپلماسی با مقام‌های ایرانی را تنها راه حل خروج از وضعیت فعلی در تنش تهران و واشنگتن عنوان کرد.
ترامپ نباید فرصت گفت‌وگو با ایران را از دست بدهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «آدام شف»، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به حمله پهپادی نیروهای یمنی به تأسیسات نفتی عربستان سعودی عنوان کرد: دیپلماسی با ایران تنها راه خروج از وضعیت فعلی در روابط پرتنش تهران و واشنگتن پس از حمله پهپادی اخیر یمن به تاسیسات نفتی عربستان است.

وی با طرح ادعای بی اساس دست داشتن ایران در حمله اخیر یمن به عربستان مدعی شد که دانش ایرانی‌ها در این حمله نقش داشته و خروج آمریکا از برجام باعث شده تا ایران برای جدا کردن ما از متحدانمان به این روش تنش‌زا روی بیاورد.

به نقل از هیل، شف با بیان اینکه ترامپ نباید توافقی که ایران به آن پایبند بود خارج می‌شد، گفت:  رئیس‌جمهور باید وارد دیپلماسی شود و نباید فرصت گفت‌وگو با ایران را از دست بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: