کد خبر: ۸۲۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۳۱۵
با بدرقه رسمی معاون اول رئیس جمهور؛
رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه به منظور حضور و سخنرانی در پنجمین دور اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه، عازم آنکارا شد.
روحانی عازم ترکیه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در این سفر که به دعوت رسمی رئیس جمهور ترکیه و در ادامه رایزنی‌های سه کشور ضامن روند آستانه برای حل بحران سوریه انجام می‌شود، دیدارهای جداگانه‌ای با رؤسای جمهوری فدراسیون روسیه و ترکیه خواهد داشت که در آن مهمترین مسائل و موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

همچنین علاوه بر مذاکرات رؤسای جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه در قالب این اجلاس، طرفین برای ادامه و توسعه همکاریهای سه جانبه در حوزه های مختلف اقتصادی و ارتباطات منطقه ای گفتگو خواهند کرد.

در مراسم بدرقه رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران، دکتر علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و تنی چند از وزرا و معاونان رئیس جمهور نیز حضور داشتند.

شماری از وزرا و مقامات بلند پایه کشورمان در قالب یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی، دکتر روحانی را در این سفر همراهی می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: