کد خبر: ۸۲۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۲۵۴
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: قطعا پراید در سال آینده پلاک نمی شود و پلیس با جدیت این موضوع را دنبال می کند.
پلیس: یک خودروی ایمن جایگزین پراید می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها،  رئیس پلیس راهور ناجا گفت: قطعا پراید در سال آینده پلاک نمی شود و پلیس با جدیت این موضوع را دنبال می کند.

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با خودروسازان صحبت کردیم و نظرات خود را به آنها ارائه دادیم و خودروسازان تمایل دارند به جای پراید خودروی جدید و ایمن تری را به مشتریان ارائه دهند.



وی افزود: البته خودروها نسبت به گذشته ایمن تر شده ولی مطلوب کافی نیست و باید خودروسازان به هشدارهای پلیس اهمیت دهند.

هادیانفر گفت: قطعا پراید در سال آینده پلاک نمی شود و پلیس با جدیت این موضوع را دنبال می کند.

رییس پلیس راهور ناجا بیان کرد: اگر در تصادفات پلیس راهور تشخیص دهد عامل تصادف موضوعی بوده است که مربوط به خودرو و به تبع آن خودروسازان بوده است و یک قطعه از خودرو ایراد داشته و یا دیر عمل کرده است قطعاً از خودروسازان شکایت و به مراجع قضایی اعلام جرم می کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: