کد خبر: ۸۲۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۴
آتش سوزی در قسمت پارکینگ و طبقه همکف ساختمان مسکونی با حضور آتش نشانان مهار و خاموش شد.
نجات دو نفر از میان دود و آتش در خیابان پیروزیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، آتش سوزی در قسمت پارکینگ و طبقه همکف ساختمان مسکونی با حضور آتش نشانان مهار و خاموش شد.

در پی تماس شاهدین این حادثه با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ساعت ۵:۰۰ صبح روز گذشته آتش نشانان ایستگاههای ۳۱ و ۴۸ را به همراه خودروی حامل دستگاههای تنفسی به خیابان پیروزی، خیابان ۲۱ متری دهقان، کوچه دوم شرقی اعزام کرد.


جلال دهقان فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: آتش سوزی در قسمت پارکینگ و طبقه همکف یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه رخ داده بود و حجم آتش به گونه ای بود که در زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه این قسمت ها کاملا شعله ور شده و دود زیادی فضای ساختمان را فرا گرفته بود.

دهقان تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از تجهیز خود به تجهیزات کامل انفرادی و دستگاههای تنفسی، ایمن سازی های اولیه را انجام دادند و با استفاده از لوله های آبدهی آتش نشانی و تجهیزات خاموش کننده، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و موفق شدند شعله های آتش را پیش از سرایت به طبقات دیگر مهار و آتش را خاموش کنند.

وی افزود: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروهی از آتش نشانان عملیات خود را برای یافتن محبوسین احتمالی در ساختمان آغاز کردند و خوشبختانه توانستند دو مرد را که در طبقات بالا در داخل دود گرفتار شده بودند را صحیح و سالم به خارج از ساختمان و محیطی امن انتقال دهند.

آتش نشانان پس از انجام عملیات تهویه توسط فن های فشار قوی و ایمن سازی کامل ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: