کد خبر: ۸۲۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۳۰۶
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: مباشر و معاونین در قتل پسر جوان زنجانی از سوی عوامل پلیس آگاهی این استان دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.
معاونین در قتل پسر جوانِ زنجانی دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: مباشر و معاونین در قتل پسر جوان زنجانی از سوی عوامل پلیس آگاهی این استان دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز پنجشنبه افزود: چهارشنبه هفته گذشته /۱۳ شهریور ماه جاری/ در پی مفقود شدن این جوان و با توجه به اینکه هیچ تماسی از سوی وی با خانواده، بستگان و دوستانش صورت نگرفته بود رفته رفته بحث جنایت علیه این جوان قوت گرفته و موضوع به پلیس گزارش شد.

وی اظهار داشت: پلیس به منظور یافتن این جوان، تحقیقات و بررسی های لازم را برای رسیدن به سرنخ انجام داده و با کمک خانواده، چند مظنون را دستگیر کرد و چون دلایل موثق نداشتند بنابراین آنها را آزاد کرد.

رحمتی ادامه داد: با تحقیقات صورت گرفته از دیگر مظنونین، یکی از آنان به معاونت در قتل معترف شده و با مشخص شدن مکان اختفای جسد، پلیس، عصر شنبه /۱۶ شهریور ماه جاری/ جسد این جوان که با سلاح شکاری ساچمه زنی و سپس با چاقو به قتل رسیده و به درون یک چاه در اطراف سه راهی زنجان - طارم، انداخته شده بود را کشف کرد و جسد توسط عوامل آتش نشانی بیرون کشیده شد.

وی با بیان اینکه مباشر اصلی و یکی دیگر از معاونین در قتل نیز که در جابجایی و اختفای جسد این جوان دخیل بودند از سوی پلیس آگاهی زنجان، شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند، افزود: بحث اختلافات مالی و درگیری لفظی میان قاتل و مقتول، انگیزه ای برای وقوع این جرم شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: متاسفانه بیشتر قتل هایی که در این استان رخ می دهد به علت سوءتفاهم و اختلاف‌ها است که اگر به قانون، رجوع شود به حتم شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نمی‌شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: