کد خبر: ۸۲۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۳۶
کشاورز شیروانی با عبور دادن ناخواسته خودرو از روی عموی خود، که در مزرعه مشغول استراحت بود، به زندگی وی پایان داد.
کشاورز شیروانی عمویش را زیر گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، کشاورز شیروانی با عبور دادن ناخواسته خودرو از روی عموی خود، که در مزرعه مشغول استراحت بود، به زندگی وی پایان داد.

فرمانده انتظامی شیروان روز پنجشنبه اظهار داشت: این حادثه دیشب در روستای «شورک» از توابع بخش مرکزی این شهرستان زمانی روی داد که مردی پس از کار خرمن‌کوبی، در گوشه ای از مزرعه، دراز کشیده بود و برادرزاده جوان وی بی‌خبر از حضور عمویش، به دلیل تاریکی و کمی دید، متوجه حضور وی نشده و با خودرو او را زیر گرفت.

سرهنگ مسعود وحیدی افزود: این مرد جوان عموی مجروحش را سریعا به بیمارستان انتقال داده بود که وی بعد از رسیدن به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده و خونریزی داخلی در بخش آی سی یو جان باخته بود.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به انتقال جسد متوفی به سردخانه برای دریافت نظریه پزشکی قانونی، گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص این حادثه، ادامه دارد.

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: