کد خبر: ۸۲۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۸۰
دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: مرد هنجارشکن که در جریان عزاداری‌های حسینی با رفتار و اقدام غیرقانونی عفت عمومی را جریحه‌دار کرده بود با اقدام بهنگام دستگاه قضایی دستگیر شد.
مرد هنجارشکن در اراک دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: مرد هنجارشکن که در جریان عزاداری‌های حسینی با رفتار و اقدام غیرقانونی عفت عمومی را جریحه‌دار کرده بود با اقدام بهنگام دستگاه قضایی دستگیر شد.

«عباس قاسمی» روز پنجشنبه افزود: این فرد در یکی از خیابان‌های اصلی شهر اراک در حالی که جامعه سوگوار عزای حضرت سیدالشهدا(ع) بودند با اقدامی خارج از شئونات اسلامی، عرفی و قانونی مزاحم نوامیس مردم شده و عفت عمومی را جریحه‌دار کرده بود که شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد اکنون در بازداشت موقت به‌سر می‌برد و پرونده وی در حال بررسی و تکمیل است.

دادستان عمومی و انقلاب اراک بیان کرد: هر زمان و شرایطی که همراه با آسیب و صدمه به جایگاه اجتماعی باشد و هنجارهای جامعه برهم بریزد غیرقابل بخشش است و دستگاه قضایی وارد عمل شده و با خاطیان برخورد قاطعانه می‌کند.

قاسمی اظهار داشت: مقابله با هنجارشکنان و برهم زندگان نظم عمومی از اولویت‌های دستگاه قضایی است و در این مسیر هیچ تعللی وجود ندارد.

۲۱۲ شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه‌های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل‌اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: