کد خبر: ۸۲۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۲۶
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مدعی شد؛
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از دیدار با معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا خبر داد و مدعی شد که در این دیدار طرف آمریکایی به او اطمینان داده است که تحریم‌ها علیه ایران با قدرت ادامه خواهد داشت.
آمریکایی‌ها اطمینان دادند که تحریم‌ها علیه ایران با قدرت ادامه خواهد داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «موشه کحلون»، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، امروز -‌پنج‌شنبه- مدعی شد که یک مقام ارشد وزارت خزانه‌داری آمریکا به او اطمینان داده که تحریم‌ها علیه ایران با قدرت تمام بر جای خواهد ماند.

وی در پیامی توئیتری گفت: «دیدار بسیار خوبی با سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا، داشتم.»

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه عاروتص‌شوآ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «از شنیدن این قضیه خوشحال شدم که برخلاف گزارش رسانه‌ها هیچ تغییری در سیاست تحریمی آمریکا علیه ایران روی داده و این رویکرد همچنان با قدرت تمام ادامه خواهد یافت.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: