کد خبر: ۸۲۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۴
استیون منوچین:
وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت که رئیس‌جمهوری این کشور زمان‌بندی مشخصی برای دیدار با همتای ایرانی خود مشخص نکرده است.
ترامپ برنامه‌ای برای دیدار با روحانی مشخص نکرده است
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «استیون منوچین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا، گفت که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور زمان‌بندی مشخصی برای دیدار با حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران مشخص نکرده است.

وی در گفت‌وگو با این شبکه تلویزیونی گفت: «در حال حاضر، برنامه‌ای برای دیدار رئیس‌جمهور با او وجود ندارد، هرچند که رئیس‌جمهور گفته که حاضر است بدون هیچ پیش‌شرطی با روحانی دیدار کند.»

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی، وزیر خزانه‌داری آمریکا در ادامه مدعی شد: «من و مایک پمپئو، وزیر خزانه‌داری آمریکا و باقی تیم امنیت ملی، سیاست فشار حداکثری را روی ایران ادامه می‌دهیم. شکی نیست که این سیاست جواب داده است. منابع مالی آن‌ها را قطع کرده‌ایم و اگر بخواهند به میز مذاکره بازگردند، دلیلش همین خواهد بود. آن‌ها به مذاکرات بازخواهند گشت.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: