کد خبر: ۸۲۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۶
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: کلاهبردار حرفه‌ای در سایت‌های خریدوفروش اینترنتی شناسایی و دستگیری شد.
کلاهبردار حرفه‌ایِ اینترنتی دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: کلاهبردار حرفه‌ای در سایت‌های خریدوفروش اینترنتی شناسایی و دستگیری شد.

سرهنگ جوشن سهرابی صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این متهم با جعل و سندسازی، مبالغی از فروشندگان کالاهای دست‌دوم کلاه‌برداری کرده است.

وی تصریح کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان با موضوع کلاه‌برداری در سایت‌های خریدوفروش اینترنتی این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سهرابی افزود: پس از اعلام این تخلف موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران و کارآگاهان پلیس با تحقیقات میدانی و استفاده از روش‌های نوین، شخصی را شناسایی کردند و تلاش برای دستگیری وی آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: ازآنجایی‌که متهم متواری بود و آدرس و نشانی از وی در دسترس نبود با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاهش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۴ فقره کلاه‌برداری با همکاری دوست خود اعتراف کرد.

وی بابیان اینکه با اقدام به‌موقع و تلاش مأموران پلیس آگاهی همدست متهم دستگیر و به پلیس آگاهی بوشهر منتقل شد بیان کرد: این فرد پس از حضور فروشنده و توافق، وی را به آدرسی که از قبل برای فعل مجرمانه خود مهیا کرده بود، هدایت کرده و پس از دریافت کالا با پرداخت مبلغ اندکی وجه نقد به فروشنده، برای مابقی بدهی خود اقدام به صدور چک با عناوین جعلی می‌کرد.

سهرابی بابیان اینکه فروشنده‌های مال‌باخته هنگام وصول چک دریافتی متوجه می‌شوند، عناوین جعلی است و امکان وصول آن‌ها وجود ندارد افزود: هر دو نفر پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی استان بوشهر قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم، افراد متخلف در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و دستگیر می‌شوند و در چنگال قانون قرار می‌گیرند و حضور مستمر و شبانه‌روزی پلیس در همه عرصه‌ها ضمن افزایش امنیت، فضا را برای متخلفان ناامن کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: