کد خبر: ۸۲۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۲۹۵
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، غرب خراسان شمالی امروز با رگبار همراه است که احتمال وقوع سیل را افزایش می‌دهد؛ این سیلاب در مسیر رودخانه های فصلی خواهد بود.
هشدار سیلاب در شمال کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا  ، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، غرب خراسان شمالی امروز با رگبار همراه است که احتمال وقوع سیل را افزایش می‌دهد؛ این سیلاب در مسیر رودخانه های فصلی خواهد بود.

امین حسین نقشینه روز پنجشنبه عنوان کرد: همچنین در مناطق مرتفع این استان‌ها احتمال وقوع صاعقه وجود دارد. بنابراین از هموطنان می خواهیم از اسکان در مسیر رودخانه ها و مناطق مرتفع این استان‌ها خودداری کنند.

نقشینه افزود: فردا در نیمه غربی استان خراسان شمالی تداوم بارش وجود دارد.

وی ادامه داد: در استان‌های جنوبی دریای خزر بارش و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها را پیش بینی می‌شود. فردا در شرق مازندران و گلستان نیز اسکان در کناره رودخانه‌ها با خطر همراه است. در استان های شمالی امروز در گیلان و امروز و فردا در شرق مازندران شدت بارش زیاد است.

نقشینه اظهار داشت: روز شنبه بارش در استان‌های شمالی پراکنده و خفیف است. همچنین در نیمه شمالی آذربایجان‌شرقی و غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز با رگبار شدید همراه است و بر روی ارتفاعات هرمزگان و سیستان و بلوچستان بعد از ظهرها افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

وزش باد و گرد و غبار در نوار شرقی کشور

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: روز یکشنبه نوار شمالی کشور و تهران با افزایش نسبی دما همراه است. روز دوشنبه در مناطق غربی استان های آذربایجان غربی و شرقی بارندگی وجود دارد. همچنین در نوار شرقی تداوم باد و گرد و غبار پیش بینی می شود.

وی افزود: ارتفاعات پایتخت تا پنج روز آینده کمی ابری است و بعد از ظهر و صبح گاهی با وزش باد همراه است. همچنین در غرب و جنوب استان گاهی باد شدید و در ارتفاعات بعد از ظهر و شب‌ها افزایش ابر را به همراه دارد.

نقشینه عنوان کرد: دمای هوای تهران در روز یکشنبه و دوشنبه ۳۰ درجه سانتی گراد است و بیشینه دمای مهرآباد ۲۹ درجه و روز یکشنبه ۳۲ درجه است. همچنین بیشینه دمای شمیرانات ۲۷ درجه سانتی گراد و کمینه دما در مهرآباد ۱۷ و در شمیرانات ۱۴ درجه سانتی گراد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: