کد خبر: ۸۲۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید: ۲۱۹
انگلیس:
وزیر دفاع انگلیس بر لزوم پایبندی ایران به قوانین بین‌المللی تاکید کرد و مدعی شد که ایران به هنجارهای قانونی و قوانین بین‌المللی اهمیت نمی‌دهد.
ایران باید به قوانین بین‌المللی متعهد باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «بن والاس» وزیر دفاع انگلیس مدعی شد: ما از رفتار ایران با شهروندان دوتابعیتی ایرانی-انگلیسی در ایران، بسیار ناراحت هستیم. در واقع بدون هیچ مبنای قانونی این افراد در ایران به زندان محکوم می‌شوند. باید این افراد هر چه سریع‌تر آزاد شوند.

به نقل از اسکای‌نیوز، وی در اظهاراتی مداخله‌جویانه ادعا کرد: ایران به هنجارهای قانونی و قوانین بین‌المللی اهمیت نمی‌دهد از آن‌ها می‌خواهیم به قوانین بین‌المللی در این خصوص متعهد باشند و رویه کنونی خود را ترک کنند آن‌ها باید دست از رفتارهای فعلی خود بردارند و به طریقی دیگر و متعهد به قوانین بین‌المللی رفتار کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: