کد خبر: ۸۲۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۳۴۲
دروازه بان ایران باشگاه آلمره سیتی مصدومیت از ناحیه کمر را دلیل اصلی غیبت در بازی های این فصل دسته اول هلند اعلام کرد.
دوری طولانی مدت گلر ایرانی از آلمره سیتی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ورزش سه ، با گذشت پنج هفته از رقابت های دسته اول باشگاهی هلند خبری از نام عقیل اعتمادی دروازه بان ایرانی باشگاه آلمره سیتی در فهرست نفرات اصلی و ذخیره نبود تا تردیدها در خصوص وضعیت این بازیکن به اوج خود برسد.


باشگاه هلندی که در رقابت های این فصل سرمایه گذاری زیادی انجام داد تا بار دیگر به آردیویسه بازگردد در حالی پنج بازی اول خود را پشت سر گذاشت که برخلاف بازی های سال گذشته از دروازه بان ایرانی در ترکیب خود بهره نمی برد تا گمانه زنی ها در خصوص اعتمادی به اوج خود برسد.


شاید به همین خاطر بود که این بازیکن در تازه ترین پیام خود در صفحه شخصی در اینستاگرام به بدشانسی بزرگ در تمرینات پیش فصل اشاره و مصدومیت شدید از ناحیه کمر را دلیل اصلی غیبت در بازی ها قلمداد کرد. در پیام عقیل اعتمادی آمده است:« شاید تقدیر و قسمت این چنین است که به دلیل مصدومیت دیسک کمر سه یا چهار ماه دور از میدان مسابقه باشم. خیلی ناراحت هستم ولی با تلاش زیاد می خواهم با قدرت بیشتر برگردم».


با این تفاسیر پیش بینی می شود گلر ایرانی آلمره سیتی که سابقه بازی در تراکتورسازی ایران را در کارنامه دارد حداقل تا پایان نیم فصل نخست رقابت های دسته اول لیگ هلند موسوم به Eerste Divisie را از دست بدهد و در صورت رسیدن به بهبودی و آمادگی لازم از نیم فصل دوم به میادین بازگردد. اعتمادی فصل قبل 18 بار در ترکیب اصلی آلمره سیتی به میدان رفته بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: