کد خبر: ۸۲۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۲۲۹
قول مساعد ترک ها به وزیر ورزش عراق
در پی دیدار وزیر ورزش و جوانان عراق با مقامات ورزش ترکیه مقدمات دو بازی رفت و برگشت میان این دو کشور در حال فراهم شدن است.
رقیب ایران به مصاف ترکیه می رودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ورزش سه ، عراق به عنوان جدی ترین رقیب ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در تلاش است طی ماه های آتی و تا قبل از رویارویی حساس با همسایه خود دو بازی تدارکاتی مناسب با تیم ملی ترکیه به صورت رفت و برگشت برگزار کند.


علی نوری خبرنگار سرشناس عراقی در توئیتی نسبت به توافق صورت گرفته میان وزیر ورزش و جوانان عراق با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه مدعی شد این دو کشور به صورت رفت و برگشت در شهرهای بصره و گازیانتپ به مصاف هم خواهند رفت. در این توئیت آمده است نهات اوزدمیر رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه به وزیر ورزش عراق قول داده در پی برداشتن موانع برای سفر تیم ملی این کشور به شهرهای عراق است.


البته هنوز زمان دقیق این دو بازی تدارکاتی و دوستانه همسایه های آسیایی و اروپایی ایران مشخص نشده است اما احتمال این که این بازی ها طی ماه های آبان و آذر 98 برگزار شود بسیار زیاد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: