کد خبر: ۸۲۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۴
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق ۷ نفر از اعضای یک خانواده را از خطر مرگ در آب‌های ساحلی بابلسر نجات دادند.
نجات معجزه‌آسای یک خانواده از خطر غرق شدن
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق ۷ نفر از اعضای یک خانواده را از خطر مرگ در آب‌های ساحلی بابلسر نجات دادند.

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ناجیان غریق ۷ نفر از اعضای یک خانواده را از خطر مرگ در آب‌های ساحلی بابلسر نجات دادند، گفت: این افراد که اهل بندر ترکمن بودند، در طرح پارکینگ ۴ بابلسر درگیر امواج شده بودند.

او افزود: با آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا از اول خردادماه امسال، تاکنون هزار و ۲۴۳ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه آقایان همچنان رکورد دار غرق شدن در آب‌های ساحلی استان هستند، گفت: در این مدت ۲۹ نفر در استان به علت غرق شدن جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۲۶ نفر مرد و ۳ نفر خانم بودند.

کریمیان افزود: در طرح سالم سازی دریا امسال ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی بکارگیری شده است.

او با بیان اینکه ساعت شنا در طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است از شهروندان و مسافران خواست تا در خارج از طرح دریا شنا و هنگام شب نکنند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است.
مازندران ۳۳۸ کیلومتر ساحل یک هزار کیلومتری خزر را در اختیار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: