کد خبر: ۸۲۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۷
مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زابل به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید که کیفیت هوا را در شرایط ناسالم قرار داد.
کیفیت هوا در زابل ناسالم شد

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زابل به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید که کیفیت هوا را در شرایط ناسالم قرار داد.

محسن حیدری با اشاره به اینکه ریزگرد و گرد و خاک پراکنده شده در پی این وزش باد شدید شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی زهک به 4000 متر و در ایستگاه فرودگاهی زابل به 6000 متر کاهش داد، افزود: توصیه می‌شود اقشار آسیب‌پذیر به ویژه بیماران،کودکان و سالمندان هنگام وقوع باد شدید و پراکنده شدن ریزگرد از تردد در فضای باز خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی نشان می‌دهد وزش بادهای 120 روزه در منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان ادامه دارد به نحوی که انتظار می‌رود صبح‌ها سرعت وزش باد از شدت بیشتری برخوردار باشد و عصرها از شدت باد کاسته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: