کد خبر: ۸۲۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۲۰۴
همسر مرحوم ناصر حجازی گفت: من برای دیدن همه بازی‌های ناصر به ورزشگاه امجدیه و آزادی می‌رفتم و آقایان با دیدن خانم‌ها حتی دیگر با هم شوخی هم نمی‌کردند چه رسد به این که بخواهند حرف بد بزنند.
چرا باید یک جوان دست به خودسوزی بزند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی تأکید می‌کند حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اگر در یکی، دو مورد جای نگرانی داشته باشد از مزایای زیاد در داخل و خارج از کشور برخوردار است.

خبر درگذشت دختر طرفدار تیم استقلال را شنیدید؟

بله و ناراحت شدم. چرا باید یک جوان دست به خودسوزی بزند؟ همه می‌دانیم با موافقت دولت زیرساخت‌ها برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در حال فراهم شدن است.

از کجا شنیدید؟

چند ماه قبل که اینفانتینو به ایران آمده بود مراسمی برگزار شد و بنده هم دعوت بودم و رئیس فیفا پیراهن شماره یک را که نام ناصر حجازی رویش حک شده بود به من اهدا کرد و درباره حضور خانم‌ها در استادیوم کمی صحبت کردیم.

از آنجا که شما در اوایل دهه ۵۰ در رشته زبان انگلیسی فوق لیسانس گرفته‌اید، مسلماً بدون واسطه با رئیس فیفا صحبت کردید. خاطرتان هست دقیقاً چه گفت؟

دقیق یادم نیست، ولی گفت امسال بانوان در ایران به ورزشگاه می‌روند. فکر کنم اینفانتینو با شخص رئیس جمهور هم ملاقات کرده و گفتگو داشت. به هر حال این اتفاق خوبی است. اگر ۲ جای نگرانی باشد، برای ایران خیلی مثبت است. آقایان تصمیم گرفته‌اند بانوان ورزشگاه نروند. این در نهایت به ضرر خود آقایان است، چون این سؤال ایجاد می‌شود مگر خودشان درباره حضور بانوان در استادیوم‌ها چه فکری می‌کنند که تصور دارند صلاح نیست خانم‌ها به ورزشگاه بروند؟ باید یادمان باشد حرمت بانوان چقدر بالاست. مگر پیامبر نگفت از دامن زن، مرد به معراج می‌رسد؟

خود شما در جوانی به ورزشگاه می‌رفتید، خاطره‌ای دارید؟

من برای دیدن همه بازی‌های ناصر به ورزشگاه امجدیه و آزادی می‌رفتم و آقایان با دیدن خانم‌ها حتی دیگر با هم شوخی هم نمی‌کردند چه رسد به این که بخواهند حرف بد بزنند. الان که حتی در عربستان، عراق و افغانستان بانوان به ورزشگاه می‌روند برای کشور ما که از نظر تاریخی، فرهنگی و همه‌جوره از آن‌ها غنی‌تر و پیشرفته‌تر است خوب نیست بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را نداشته باشند.

۲ بازی استقلال در لیگ برتر را دیده‌اید؟

از شرایط بی‌خبر نبوده و نیستم.

به آینده این تیم با استراماچونی امیدوار هستید؟

تغییرات زیاد بوده و هماهنگ شدن نفرات و اجرایی شدن خواسته‌های سرمربی سخت و زمان‌بر است. در کل فضای خود فوتبال هر سال در حال بدتر شدن است و احتمال موفقیت آدم‌های خوب و سالم در این فوتبال کم است.

آدم‌های خوب و سالم از دیدگاه شما چه کسانی هستند؟

من همین الان اسم به ذهنم خطور کرد، ولی اگر اسم ۲ نفر را ببرم این تصور به وجود می‌آید که از نظرم بقیه خوب نیستند و این جوری سوءتفاهم ایجاد می‌شود.

هنوز استقلال را دوست دارید و استقلالی محسوب می‌شوید؟

من از روزی که با ناصر حجازی آشنا شدم طرفدار استقلال شدم، پسرم نیز از کودکی طرفدار همین تیم بود. من همواره استقلالی بوده و هستم و حتی در زمانی که بدخواهان ناصر در این تیم حضور داشتند، من به خاطر دل خودم و هواداران دوست داشتم استقلال موفق باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: