کد خبر: ۸۲۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۹۹
مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مازندران گفت: فروش زمین به اتباع بیگانه ممنوع است.
درخواست استانداری مازندران از مردم برای خوداری از فروش زمین به اتباع بیگانهبه گزارش خبرداغ ، غلامعلی کریم پور با بیان اینکه بر اساس قوانین جاری کشور، اتباع و مهاجرین خارجی حق تملک اموال غیرمنقول را ندارند افزود:، اما برابر آیین نامه چگونگی تملک اموال غیرمنقول مصوب هیات وزیران به تاریخ ۱۹آذر ۱۳۴۷، چنانچه بیگانه‌ای بخواهد برای سیاحت و استفاده از مناطق خوش آب و هوا به ایران سفرکرده و زمینی را به مالکیت خود درآورد، می‌بایستی تقاضای خود را به وزارت امورخارجه ارائه کند.

مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مازندران گفت: پس از کسب نظر و تاییدیه از سازمان‌های امنیتی، تقاضای شخص خارجی به هیات وزیران ارسال و پس از تصویب این تملک قانونی خواهد بود.

کریم پور با اشاره به غیرقانونی و ممنوع بودن انتقال اموال غیرمنقول به بیگانگان از شهروندان و مردم مازندران خواست: از فروش زمین به اتباع بیگانه خوداری کنند.

صداوسیما
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: