کد خبر: ۸۲۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۶
محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم که با تصمیمات اداره کل استان‌ها این مشکل تا ابتدای مهر رفع می‌شود.
وزیر آموزش‌ و پرورش: قیمت شهریه‌های مدارس غیر دولتی را کنترل می‌کنیم

به گزارش خبرداغ ، وزیر آموزش و پرورش گفت: با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم که با تصمیمات اداره کل استان‌ها این مشکل تا ابتدای مهر رفع می‌شود.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: پروژه ماه مهر چند ماهی است که در وزارت آموزش و پرورش آغاز شده و همچنین در همه مناطق و استان‌ها هم فعال شده است.

او افزود: متاسفانه ما با کمبود نیروی انسانی مواجه بودیم که با تصمیمات اداره کل استان‌ها این مشکل تا ابتدای مهر رفع می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۴ میلیون دانش آموز در ماه مهر به مدرسه می‌روند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بنده برای ماه مهر، تلفیق خانه و مدرسه است، زیرا این ترکیب می‌تواند کمک مؤثری به تربیت بچه‌ها کند.

حاجی میرزایی گفت: فضای مدرسه به‌ویژه برای دختران باید شاداب باشد و والدین هم در این فرصت باقی مانده می‌توانند به مدارس مراجعه کنند، البته منظور بنده کمک‌های مالی نیست، امیدوارم که با کمک مردم و خانواده‌ها ماه با شکوهی را آغاز و برگزار کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: با تشدید نظارت‌ها قیمت شهریه‌های مدارس غیر دولتی را کنترل می‌کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: