کد خبر: ۸۲۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۰۵
لاوروف وزیر امور خارجه روسیه که در یک نشست خبری در مسکو صحبت می‌کرد، ابتدا در خصوص دیدگاههای سیاسی بولتون به خبرنگاران گفت: «ما بر خیلی مسائل با وی اختلاف‌نظر داشتیم. او یک سبک خشن دارد و به استفاده از روش‌های خشونت‌آمیز مانند اقدامات نظامی متکی است. همان‌طور که می‌دانید، او اقداماتی را در تشدید بحران‌های امروزی مانند ونزوئلا، ایران و موارد دیگر انجام داده بود.»
واکنش لاوروف به برکناری بولتون: او یک سبک خشن دارد/ در خیلی مسائل با او اختلاف‌نظر داشتیم

وزیر امور خارجه روسیه به برکناری مشاور امنیت ملی آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ به نقل ار  تسنیم ، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه در واکنش به برکناری «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که قصد ندارد در مورد تأثیر این اتفاق بر روابط آمریکا و روسیه گمانه‌زنی کند.

لاوروف که در یک نشست خبری در مسکو صحبت می‌کرد، ابتدا در خصوص دیدگاههای سیاسی بولتون به خبرنگاران گفت: «ما بر خیلی مسائل با وی اختلاف‌نظر داشتیم. او یک سبک خشن دارد و به استفاده از روش‌های خشونت‌آمیز مانند اقدامات نظامی متکی است. همان‌طور که می‌دانید، او اقداماتی را در تشدید بحران‌های امروزی مانند ونزوئلا، ایران و موارد دیگر انجام داده بود.»

به نقل از خبرگزاری روسی تاس، وزیر امور خارجه روسیه در مورد اثرات دیپلماتیک برکناری بولتون نیز اظهار داشت: «در پاسخ به این سؤال که [برکناری بولتون] چه تأثیری بر روابط آمریکا و روسیه خواهد داشت، من نمی‌خواهم گمانه‌زنی کنم. این رئیس‌جمهور ترامپ است که کلیات سیاست خارجی آمریکا را تعیین می‌کند و او نیز بارها به نفع عادی‌سازی روابط تجاری، اقتصادی، انسانی و سیاسی دو کشور صحبت کرده و خواستار تقویت همکاری‌های دوجانبه در عرصه‌های بین‌المللی شده‌ است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: