کد خبر: ۸۲۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۶
رئیس پلیس راه ایلام از افزایش تردد وسایل نقلیه مربوط به زائران مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در دور بازگشت به کشور از مرز مهران خبر داد.
افزایش بازگشت زائران از پایانه مرزی مهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: رئیس پلیس راه ایلام از افزایش تردد وسایل نقلیه مربوط به زائران مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در دور بازگشت به کشور از مرز مهران خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده صبح چهارشنبه در بازدید از محور ایلام-مهران گفت: حدود ۱۵۰ هزار نفر زائر طی چند روز گذشته از کشور خارج شده اند که بخشی با استفاده از حمل و نقل عمومی و بخشی نیز با استفاده از خودروهای شخصی به مرز مهران عزیمت کرده اند.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده با استان های معین ، موضوع تامین وسایل نقلیه عمومی برای جابجایی زائران عتبات عالیات حل شده و به میزان کافی خودروی عمومی به مرز مهران اعزام شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: دارندگان خودروهای شخصی پس از بازگشت به کشور، قبل از شروع به رانندگی حتماً از وضعیت وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کرده و همچنین با استراحت کافی ادامه مسیر دهند.

همتی زاده گفت: وضعیت جاده های استان به ویژه مسیرهای حوزه شمالی استان بیشتر به صورت کوهستانی و پرپیچ و خم بوده لذا به صورت موکد به رانندگان توصیه می کنیم که با احتیاط و صبر و حوصله رانندگی کرده و از سبقت های نابجا و عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: