کد خبر: ۸۲۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۳۳۲
رییس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون هیچ خبری از مصدومیت زائران ایرانی به ما نرسیده است.
آخرین آمار کشته‌شدگان و مجروحان حادثه کربلا/ هیچ زائر ایرانی بین حادثه‌دیدگان اعلام نشده استبه گزارش خبرداغ، محمد تقی حلی‌ساز در گفتگو با  ایلنا درباره آخرین جزییات حادثه کربلا گفت: در مجموعه هلال‌احمر و حج زیارت هیچ خبری که نشان از مصدومیت زائران ایرانی بین حادثه‌دیدگان امروز در کربلا باشد، وجود ندارد.

وی با اشاره به حضور دو تیم جراحی در مراسم عزاداری کربلا گفت: در حال حاضر حضور هیچ زائر ایرانی بین مصدومان یا کشته‌شدگان حادثه اعلام نشده است.

رییس مرکز پزشکی جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این حادثه بین زائرانی اتفاق افتاده که به هروله و نیمه دو از خارج از کربلا وارد حرم می‌شوند بعید می‌دانیم زائران ایرانی بین آنها بوده باشند.

وی درباره آخرین آمار کشته‌شدگان و مجروحان این حادثه گفت: اخبار مختلفی از عراق به ما می‌رسد که هیچ‌کدام از نظر ما موثق نیست. ما هم این اخبار را شنیده‌ایم و نمی‌دانیم دقیق چند نفر صدمه دیده‌اند.

گفتنی است، برخی منایع خبری به نقل از وزارت بهداشت عراق اعلام کرده اند که در این حادثه 31 نفر کشته و 100 نفر دچار صدمه شده‌اند که هنوز به طور قطعی تایید نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: