کد خبر: ۸۲۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۲۵۰
محمدحسین فرهنگی در واکنش به اظهارات یکی از سخنرانان درباره شفافیت آرای نمایندگان مجلس، عنوان داشت: عدم تصویب دو فوریت یک طرح، جنبه‌های مثبت و منفی دارد که نمایندگان موافق و مخالف در خصوص آن از تریبون مجلس نظر خود را اعلام کردند، هیچ فردی نباید با ادبیات توهین آمیز در خصوص صحبت مخالفان اظهار نظر کند و به طور کلی نباید غیر کارشناسانه و سیاه و سفید به موضوع نگاه کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا : محمدحسین فرهنگی در واکنش به اظهارات یکی از سخنرانان درباره شفافیت آرای نمایندگان مجلس، عنوان داشت: عدم تصویب دو فوریت یک طرح، جنبه‌های مثبت و منفی دارد که نمایندگان موافق و مخالف در خصوص آن از تریبون مجلس نظر خود را اعلام کردند، هیچ فردی نباید با ادبیات توهین آمیز در خصوص صحبت مخالفان اظهار نظر کند و به طور کلی نباید غیر کارشناسانه و سیاه و سفید به موضوع نگاه کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اظهارنظر و دلایل مخالفت با رد دوفوریت طرح شفافیت آراء نمایندگان باید شنیده شود و باید از بیان صحبت‌های توهین آمیز یا تحقیرآمیز پرهیز کرد.

فرهنگی یادآور شد: مخالفان حق دارند که دلایل و مستندات خود را مطرح کنند و پاسخ این سخنان تند و توهین آمیز را بدهند، زیرا ما به دنبال ایجاد فضایی نیستیم که به بهانه شفافیت، نمایندگان جرأت مخالفت با یک طرح یا لایحه را نداشته باشند و این شیوه اتفاقا بر خلاف اصل شفافیت است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هیات رئیسه مجلس به شکل کارشناسانه باید توهین این سخنران را بررسی و در صورت صلاحدید به جهت توهین به جایگاه مجلس و نمایندگان پاسخ وی را بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: