کد خبر: ۸۲۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۷۰۵
کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال این است که از سال ۲۰۲۰ و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های عربستانی به ایران سفر کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، الحارثی، خبرنگار عربستانی که سابقه کار در کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم دارد، در توییتر خود مدعی شد شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اواخر سپتامبر جلسه ای را با حضور روسای فدراسیون فوتبال ایران و عربستان برگزار می کند تا تصمیم به بازی در زمین بی طرف لغو شود. طبق ادعای این خبرنگار عربستانی، AFC به دنبال این است که از سال 2020 و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم های عربستانی به ایران سفر کنند و برعکس.

 

سعد الحارثی همچنین اعلام کرد که AFC از ماجرای برگزاری بازی در زمین بی طرف به شدت متضرر شده چرا که تماشاگران کمی از بازی های تیم های ایرانی و عربستانی استقبال کرده اند.

 

 

گفتنی است، در صورت صحت داشتن این خبر استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار کشورمان که نماینده ایران در لیگ قهرمانان  هستند و احتمال فراوان با تیم عربستانی همگروه می شوند با حمایت هواداران می توانند روی 3 امتیاز حساب کنند چرا که آزادی استادیوم مخوفی برای حریفان به شمار می رود و تیم های عربی از جو این ورزشگاه هراس دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: