کد خبر: ۸۲۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۲۷۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج - چالوس به منظور تخلیه بار ترافیکی روز جمعه یکم شهریور ماه جاری از شمال به سمت جنوب یک طرفه می‌شود.
جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

به گزارش خبرداغ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج - چالوس به منظور تخلیه بار ترافیکی روز جمعه یکم شهریور ماه جاری از شمال به سمت جنوب یک طرفه می‌شود.

مهرداد جهانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر این اساس از ساعت ۱۳ روز جمعه یکم شهریور ماه جاری تا ساعت ۲ بامداد روز بعد تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز یاد شده تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی توضیح داد: در این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است، ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: