کد خبر: ۸۲۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۱۳
تیم فوتبال استقلال جمعه باید مقابل ماشین سازی تبریز بازی نخست خود را انجام بدهد اما مسئولان باشگاه هنوز پرونده نقل و انتقالات لیگ نوزدهم را نبسته اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  مانوئل پوچیارلی هافبک بازی ساز و گلزن ایتالیایی که در گذشته مذاکراتی با آبی‌ها داشت، طبق برخی شنیده ها که البته هنوز به صورت رسمی تایید و یا تکذیب نشده درپی مذاکرات دوباره به توافقات اولیه با استقلال رسیده است.این بازیکن که از کیفیت بالایی برخوردار است طبق درخواست استراماچونی به ایران می آید و در صورت توافقات نهایی پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد.

 

 

پوچیارلی بازیکن امپولی در دو بازی اخیر تیمش در کوپا دل‌ری یا همان جام حذفی ایتالیا فیکس بازی کرده و مقابل کالیاری تک گل تیمش را به ثمر رسانده و با کسب نمره6/5 بهترین بازیکن زمین نیز شده و اگر جانشین پاتوسی در استقلال شود زوج خطرناکی با دیاباته تشکیل خواهد داد و باید نام ستاره رویایی را روی او گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: