کد خبر: ۸۲۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۲۹
آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی سال ۹۷ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۶۴۲ تن قیچی خیاطی از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.
واردات ۲.۵میلیون دلار قیچی به کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی سال ۹۷ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۶۴۲ تن قیچی خیاطی از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

بر اساس واردات این حجم قیچی به کشور ۲ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۵۲۶ دلار ارز از کشور خارج شد که ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۱۰ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۳۲۶ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است که قیچی از ۱۲ کشور جهان از جمله چین، ترکیه، امارات متحده عربی، آلمان و ایتالیا وارد ایران شده است. بنا بر آمار منتشره از سوی گمرک بیشترین واردات قیچی خیاطی از کشور چین به حجم بیش از ۵۳۸ تن و به ارزش ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۵۷۷ دلار بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: