کد خبر: ۸۲۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۸۲
معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: از تاریخ بیاموزیم و سهم اختلافات سیاسی را در وقوع و موفقیت کودتا از یاد نبریم، امروز بیش از هر زمان نیازمند گفت‌وگوی ملی، تفاهم و همبستگی اجتماعی هستیم.
معاون اول رئیس‌جمهور: سهم اختلاف‌های سیاسی را در وقوع و موفقیت کودتا از یاد نبریم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به مناسبت سالروز کودتای ۲۸ مرداد در توئیتر خود نوشت: امروز ٢٨ مرداد است؛ سالگرد یکی از تلخ‌ترین روزهای تاریخ معاصر ایران. روزی که کودتای انگلیسی آمریکایی، دولت ملی و قانونی مرحوم دکتر محمد مصدق را ساقط کرد. روزی که فرآیند دموکراسی، آزادی، حاکمیت مردم و استقلال کشور متوقف شد و به جای آن دیکتاتوری سلطنتی و وابستگی در همه شئون کشور نشست.

از تاریخ بیاموزیم و سهم اختلافات سیاسی را در وقوع و موفقیت کودتا از یاد نبریم، امروز بیش از هر زمان نیازمند گفت‌وگوی ملی، تفاهم و همبستگی اجتماعی هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: