کد خبر: ۸۲۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۲۵۷
مهاجم اسبق استقلال گفت: ماشین‌سازی قطعاً برای متوقف کردن استقلال در خانه خود برنامه‌های خوبی ریخته است. با این وجود استقلال باید در تبریز برنده شود و لیگ را با برد شروع کند.
موسوی: استقلال حداقل یک جام می‌گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: علی موسوی، مهاجم اسبق استقلال درخصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد. این گفتگو را بخوانید.


*درباره وضعیت استقلال برای‌مان بگویید.

فکر می‌کنم استقلال برای شروع لیگ خودش را آماده کرده است. اردوی خوبی داشتند و تمرینات ویژه‌ای را هم در تهران دنبال کردند. وضعیت خوب است و بازیکنان با هم هماهنگ هستند. من امیدوارم در هفته اول کار را با قدرت شروع کنند به طوری که تا پایان فصل حسرت این امتیازات اول فصل را نخورند.

* آیا استقلال در تبریز مقابل ماشین‌سازی موفق می‌شود؟

تیم‌های تبریزی اصولاً پرتلاش ظاهر می‌شوند و جنگندگی بالایی دارند. ماشین‌سازی هم قطعاً برای متوقف کردن استقلال در خانه خود برنامه‌های خوبی ریخته است. با این وجود استقلال باید در تبریز برنده شود و لیگ را با برد شروع کند.

* می‌گویند استراماچونی و فتحی اختلافاتی با هم دارند.

خبر ناراحت‌کننده‌ای بود. این اتفاق بدی است که همکاری و روابط خوب مدیرعامل و سرمربی تیم خدشه‌دار شود، چون در این صورت حاشیه‌های زیادی وارد تیم می‌شود. اگرچه شنیده‌ام مشکلات حل شده و آرامش به تیم بازگشته است.

* شما استراماچونی را چطور دیدید؟

مربی کم‌حرف، جدی و باتجربه‌ای دیدم و رمز موفقیت استقلال هم همین دیسیپلین و کم‌حاشیه بودن مربی تیم خواهد بود.

* آیا بازیکنان جوان استقلال می‌توانند توقعات را برآورده سازند؟

بله قطعاً استقلال به بازیکنان جوان و باانگیزه نیاز داشت و کادر فنی و مدیران تیم هم یکسری بازیکن خوب و جوان را جذب کرده‌اند و اگر این بازیکنان قدر پیراهن استقلال را بدانند و با جان و دل بازی کنند کم‌کم تبدیل به بازیکنان بزرگی خواهند شد. حتم دارم استقلال امسال حداقل یک جام خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: