کد خبر: ۸۲۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۴۴۴
مصادف با 26 مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، مراسم تقدیر از کارکنان آزاده و ایثارگر وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد.
مراسم تقدیر از کارکنان آزاده و ایثارگر وزارت اقتصاد

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، دکتر فرهاد دژپسند طی سخنانی در این مراسم که علی عسکری معاون توسعه مدیریت و منابع، امید علی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مجتبی خالصی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و حجت الاسلام ثقفی مشاور وزیر در امور ایثار گران نیز در آن شرکت داشتند، ضمن تاکید بر گرامیداشت مجاهدت ها و فداکاری های آزادگان، بر لزوم حل مشکلات آنها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ما آرامش امروز خود را مرهون خون شهدا و ایثارگری، همت و صبر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آزادگان عزیز هستیم، 26 مرداد ماه را روزی تاریخی و خاطره انگیز برای ملت ایران خواند و گفت: مقاومت و ایستادگی مردانه، در ایام اسارت و سر تعظیم فرو نیاوردن در برابر رفتارهای غیر انسانی و شکنجه های وحشیانه دشمنان بعثی، شما را به حق، سزاوار تعبیر "آزاده" نمود.

این گزارش حاکی است، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد نیز طی سخنانی در این مراسم، با یادآوری رشادت های آزادگان و رزمندگان اسلام در ایام جنگ تحمیلی، بر حفظ یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مسئولان وزارت اقتصاد، خود را ملزم به استفاده بهینه از منابع و امکانات به نحوی می دانند که بتوانند حداکثر حمایت را از پرسنل آزاده و ایثارگر وزارتخانه به عمل بیاورند.

گفتنی است، در بخش دیگری از مراسم، مسایل و مشکلات و راهکارهای رفع آنها مورد بحث قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: