کد خبر: ۸۲۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۵۴۸
دروازه‌بان پرسپولیس طی گفتگویی صحبت‌هایی را درباره مسائل مختلف مطرح کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته نخست محروم است و به جای او رادوشوویچ دروازه بان دوم سرخ پوشان درون دروازه قرار خواهد گرفت و بیرانوند در گفتگویی حمایتی تمام قد از گلر کروات انجام داد. او درباره غیبتش در هفته نخست و حضور رادو تصریح کرد: رادوشوویچ می تواند به کمک مدافعان پرسپولیس در هفته اول نمایش خوبی ارائه داده و دروازه ما را بسته نگه دارد.

 

 

اما شاید مهمترین بخش گفتگوی بیرانوند درباره پیشنهادش از قاره سبز بود، او با این جواب که ببخشید این سؤال را باید از وکیلم بپرسید، به نوعی در این باره سکوت اختیار کرد و برخی رسانه های هفته قبل اعلام کرده بودند بیرانوند درصورت داشتن پیشنهاد خوب در طول فصل احتمال دارد از جمع سرخ پوشان جدا شود را رد نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: