کد خبر: ۸۲۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۳۸۹
متهمی که با انتشار تصاویر خصوصی و مطالب غیرواقعی در تلگرام باعث مزاحمت اینترنتی و هتک حیثیت خواهرزاده شوهرش شده بود، دستگیر شد.
مزاحم اینترنتی زن‌دایی از آب درآمد
به گزارش خبرداغ به نقل از شرق : متهمی که با انتشار تصاویر خصوصی و مطالب غیرواقعی در تلگرام باعث مزاحمت اینترنتی و هتک حیثیت خواهرزاده شوهرش شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ حسین صادقی رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی طرح شکایتی به پلیس فتا مبنی بر مزاحمت تلگرامی و هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت‌گرفته توسط تیم کارشناسان پلیس مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیام مبادرت به مزاحمت و هتک حیثیت شاکی پرونده در فضای مجازی کرده است.

این مقام مسئول ‌در ادامه از شناسایی متهم خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پس از انجام اقدامات پلیسی توسط کارشناسان خبره مبارزه با جرائم سایبری و با بررسی ادله ارائه‌شده توسط شاکی و طبق مستندات جمع‌آوری‌شده، متهم شناسایی و طبق دستور مقام قضائی در مقر پلیس حاضر شد. سرهنگ صادقی بیان کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه مزاحمت برای شاکی پرونده شد و با سخنان گمراه‌کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌روشدن با ادله دیجیتال لب به سخن گشود و به جرمش اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: