کد خبر: ۸۲۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۴۲۵
دهیار لاوان از خاکسپاری اجساد خانواده ۵ نفره ای که شامگاه چهارشنبه یافته شده بودند خبر داد.
مرگ مشکوک و همزمان خانواده ۵ نفره کارمند پالایشگاه در جزیره لاوان

به گزارش خبرداغ ، عبدالله حیدری عصر امروز در بندرلنگه، از خاکسپاری ۵ نفر فوتی که از اعضای یک خانواده بودند در روستای حشام پارسیان زادگاه سرپرست این خانواده خبر داد.

وی افزود: شامگاه بیست وسوم مرداد اجساد این خانواده ۵ نفره در منزل مسکونی خود واقع در جزیره لاوان کشف شد که با هماهنگی مقام قضایی و پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه، اجساد به پزشکی قانونی جهت بررسی بیشتر و علت مرگ منتقل شد.

دهیار لاوان اضافه کرد: اجساد این خانواده روز گذشته از پزشکی قانونی بندرعباس به روستای احشام شهرستان پارسیان زادگاه مرحوم محمد معراجیان سرپرست این خانواده منتقل و در آنجا به خاک سپرده شدند.

حیدری یادآور شد: سرپرست این خانواده شاغل در پالایشگاه نفت لاوان بوده که به همراه همسر و دو فرزند دختر و یک فرزند پسر بعلت نامعلومی در منزل خود فوت کردند.

وی با تقدیر از دستگاه قضایی و پلیس آگاهی که در کمال آرامش ودقت در حال بررسی و جزئیات این حادثه هستند؛ گفت: مردم جزیزه لاوان از این واقع دردناک متاثر شدند و اکنون همگی منتظر اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی و پلیس آگاهی هستیم که علت فوت این خانواده مشخص گردد.



فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: