کد خبر: ۸۲۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۲۵۱
وزیر امور اقتصادی و دارایی همیاری و از خودگذشتگی مردم و همکاری مناسب بخش خصوصی با نظام اجرایی کشور را از جمله دلایل ثبات نسبی شرایط اقتصادی حاضر عنوان کرد.
فعالان بخش خصوصی برای بهبود محیط کسب و کار قوانین مزاحم را به وزارت اقتصاد اعلام کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند طی سخنانی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان با اشاره ضرورت حمایت از تولید داخل در شرایط حاضر اظهار داشت: با وجود همه شیطنت های دشمن در پنج ماه گذشته، کمترین تبعات منفی متوجه اقتصاد کشور شده است، اظهار داشت: این اتفاق جز در سایه همکاری تمامی ارکان نظام، از خود گذشتگی مردم و تلاش جهاد گونه بخش خصوصی هرگز رخ نمیداد.

این گزارش حاکی است، دکتر دژپسند در بخش دیگری از جلسه، با هدف بهبود محیط کسب و کار از فعالان بخش خصوصی خواست، اگر موارد یا قوانین مزاحم فعالیت های  سالم اقتصادی مشاهده کردند، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کنند تا بررسی و اقدامات لازم برای رفع آنها انجام شود.

در طی این جلسه دکتر دژپسند و هیات همراه ضمن بررسی مشکلات بخش خصوصی دستورات لازم را برای بررسی و رفع آنها صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: