کد خبر: ۸۲۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۸
یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: اکثر مناطق کشور طی سه روز آینده جوی آرام و آسمانی صاف خواهند داشت. وی در مورد خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق کشور در شبانه‌روز گذشته نیز گفت: خنک‌ترین منطقه کشور شهرکرد با دمای ۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و گرم‌ترین نیز دیروز اهواز با حداکثر دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.
هواشناسی: اکثر مناطق کشور طی سه روز آینده آسمانی صاف خواهند داشت

به گزارش خبرداغ، یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: اکثر مناطق کشور طی سه روز آینده جوی آرام و آسمانی صاف خواهند داشت.

«کبری رفیعی» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: با توجه به آخرین خروجی‌های مدل‌های هواشناسی برای سه روز آینده در ساعت‌های بعد از ظهر در مناطقی مانند آذربایجان غربی، لرستان، کرمانشاه و همچنین جنوب استان فارس رشد ابر را خواهیم داشت که رگبارهای پراکنده نیز برای این مناطق پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: اما در سایر مناطق کشور طی سه روز آینده جو آرام و آسمان صاف خواهد بود، همچنین در این سه روز در سیستان و بلوچستان به ویژه در شمال این استان منطقه زابل، در مناطق شرقی استان کرمان وزش باد شدید پیش‌بینی شده که گاهی با گرد و خاک نیز همراه خواهد بود.

رفیعی در مورد شرایط جوی پایتخت نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری خواهد بود و گاهی وزش باد خواهد داشت؛ حداکثر دما امروز در تهران ۳۶ درجه پیش‌بینی شده و حداقل دما نیز فردا صبح در پایتخت به ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید که نسبت به امروز ۲ درجه کاهش خواهد داشت.

وی در مورد خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق کشور در شبانه‌روز گذشته نیز گفت: خنک‌ترین منطقه کشور شهرکرد با دمای ۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و گرم‌ترین نیز دیروز اهواز با حداکثر دمای ۴۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: