کد خبر: ۸۲۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
تعداد بازدید: ۵۵۴
روند طراحی نرم افزاربسته های گردشگری کیش درنشستی با حضورمعاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما بررسی شد.
بررسی روند اجرای برنامه راهبردی و طراحی نرم افزار گردشگری جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش جلسه ای با حضور مجید ملانوروزی معاون گردشگری سازمان،مدیران و مسئولان این حوزه و روسای جوامع هتلداری، پذیرایی و بازاریان کیش و عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی صدا و سیما برای هماهنگی و برنامه ریزی ، سیاست گذاری و انجام تبلیغات گسترده در جهت توسعه صنعت گردشگری کیش چهارشنبه 23 مرداد در سالن اجتماعات سازمان  برگزار شد.

چالش های پیش روی هتل داران و بازاریان،استیجاری بودن مراکز پذیرایی،آماده سازی یا اصلاح برخی زیرساخت های پذیرش گردشگر،هدف گذاری های صحیح و به موقع،مدیریت اقتصادی کارشناسی طرح های ارائه شده قبل از اجرا،آسیب شناسی در حوزه گردشگری،شناخت سلایق و خواسته گردشگر،کاهش هزینه های حمل و نقل هوایی به عنوان مهمترین بحث در صنعت گردشگری، ایجاد جذابیت هایی نوین ، حل و فصل عدم هماهنگی بین جوامع و طراحی پلتفورم گردشگری و تدوین تفاهم نامه ایجاد نرم افزار بسته های گردشگری بین سازمان منطقه آزاد کیش و بخش بازرگانی سازمان صدا و سیما ازجمله موضوعات مورد بررسی در این نشست بود.

مهدوی مهر بابیان اینکه طراحی این نرم افزار و تبلیغات، یک ضلع از اضلاع مثلث توسعه گردشگری است گفت: سازمان منطقه آزاد کیش و جوامع نیز باید با سیاست گذاری ها و اتخاذ تدابیر لازم قیمت گذاری هتل ها وحمل و نقل هوایی  را به گونه ای مدیریت کنند  که جذب گردشگر افزایش یابد.

وی افزود جزیره کیش بهترین پایلوت اجرای این طرح است و توسعه و موفقیت در این راه، با ایجاد منافع مشترک امکان پذیر است.

مهدوی مهر افزود: جوامع هتل داران، پذیرایی و بازاریان باید هر یک جداگانه و در جلساتی تخصصی مسائل، چالش ها و موضوعات مربوط به حوزه خود را با مسئولان سازمان مطرح کرده و در نهایت با ایجاد هماهنگی بین همه جوامع به تصمیمی واحد دست یابند.

 وی افزود: پس از تصمیم گیری نهایی توان خود را در راستای ایجاد بستر های مناسب و پاسخگویی به نیاز گردشگر برای رسیدن به هدف مشترک که رونق صنعت گردشگری است به کار گیرند.

مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما تصریح کرد:  عدم هماهنگی جوامع و قرار نگرفتن در زنجیره گردشگری موجب ایجاد مشکلات در این صنعت و به دنبال آن مشکلات اقتصادی می شود.

مهدوی مهر با بیان اینکه هدف از امضا این تفاهم نامه کاهش قیمت تمام شده بسته های گردشگری و افزایش مسافر و گردشگر ورودی به کیش است گفت:در صورت توافق با سازمان  و امضا تفاهمنامه که  کاهش  قیمت حمل و نقل و بر مبنای آن کاهش قیمت هتل را به دنبال دارد، با ایجاد بسته های گردشگری در این طرح می توانیم ظرفیت و گردشگرسالیانه را از یک میلیون و 800 هزار گردشگر به 3 میلیون نفر افزایش دهیم.

در پایان مقرر شد پس از برگزاری نشست های تخصصی با هر یک از جوامع نتیجه  به سازمان منطقه آزاد کیش اعلام شده و پلتفورم طراحی شود تا بسته های گردشگری و تبلیغاتی در دسترس گردشگران قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: