کد خبر: ۸۲۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۴۵۹
بعد از معارفه مجتبی فریدونی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، وی در آستانه مدیرعاملی به جای سعید آذری قرار دارد.
سعید آذری در آستانه برکناری از مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن که تنها نماینده ایران از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ایران بود بعد از باخت مقابل الاتحاد عربستان در این مرحله از بازیها حذف شد و نتوانست به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

به گزارش خبرداغ ، مدیران کارخانه ذوب آهن بعد از بازی رفت به این تیم مقابل الاتحاد و در آستانه دیدار  حساس برگشت با این تیم تغییر در هیئت مدیره ایجاد و مجتبی فریدونی را به هیئت مدیره اضافه کردند. این طور به نظر می رسید که هدف مدیران کارخانه ذوب آهن برکناری سعید آذری مدیرعامل این باشگاه است. بخصوص اینکه فریدونی درباره درگیری با آذری در هیئت مدیره این باشگاه را در دو سال پیش داشت و در نهایت از این باشگاه کنار گذاشته شد.

هر چند که سعید آذری روز گذشته در مصاحبه ای اختلافاتش با فریدونی را تکذیب کرد اما گفته می‌شود این اختلافات پابرجا بوده و حتی صحبت از برکناری مدیرعامل باشگاه به میان آمده است.

پیگیری‌ها نشان می دهد مدیران کارخانه و تعدادی از اعضای هیئت مدیره بدنبال برکنار کردن سعید آذری و انتخاب مدیرعامل جدید به جای وی هستند.

این مدیرعامل کسی نیست جز فریدونی که جلسه معارفه وی هفته گذشته برگزار شد.

این در حالی است که لیگ برتر فوتبال ایران کمتر از یک هفته دیگر شروع می‌شود و ذوب آهن بعد از حذف از آسیا بدنبال حضوری پرقدرت در لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی برای سال آینده می باشد.

باید منتظر ماند و دید آیا مخالفان سعید آذری در هیئت مدیره حرف خود را به کرسی می نشانند و یا آذری در این لیگ هم مدیرعامل مدیرعامل «گاندوها» باقی می ماند.


مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: