کد خبر: ۸۲۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۴۶۹
فرمانده انتظامی لرستان از نجات یک مادر و فرزندش که از سوی شوهر سابق خانم مورد ضرب و شتم قرار گرفته و سپس در کمد منزل محبوس شده بودند، خبر داد.
حبس مادر و فرزند در کمد خانه توسط شوهر سابق

به گزارش خبرداغ ، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی تماس تلفنی خانمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این موضوع که شوهرش پس از ضرب و شتم خود و فرزند خردسالش آنان را در کمد خانه حبس کرده و از منزل خارج شده است، بلافاصله نیروهای پلیس وارد عمل شدند.

وی افزود: خانم مذکور با حالتی نگران به اپراتور ۱۱۰ اعلام می کند چندین ساعت است به همراه فرزندش در کمد حبس شده‌اند و حال فرزندش وخیم است و سپس بدون اعلام آدرس و اطلاعات تکمیلی، تلفن را قطع می‌کند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: اپراتور مجرب ۱۱۰ به محض دریافت خبر با شیوه های تخصصی پلیسی موفق به پیدا کردن آدرس منزل موردنظر شده و بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ نیز تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل و بعد از شکستن درب منزل، خانمی که با فرزند خردسالش در کمد محبوس شده بودند و در وضعیت جسمانی وخیمی قرار داشتند از سوی تیم های امدادی به مرکز درمانی منتقل و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

وی افزود: در بررسی های بعدی محرز شد مردی که زن و فرزند خود را در کمد خانه محبوس کرده بود شوهر سابق وی بوده که به علت اختلافات قبلی به منزل خانم مذکور مراجعه و با وی درگیر می شود و پس از کتک کاری و تخریب وسایل منزلش وی و فرزند خردسالش را در کمد خانه حبس کرده و خودش از محل متواری می شود.

فرمانده انتظامی لرستان حضور به موقع پلیس در انجام مأموریت‌ها را یک اصل دانست و افزود: با حضور به موقع خود در مأموریت ها می توانیم از بسیاری از وقایع پیشگیری کرد.

سردار مهدیان نسب ضمن قدردانی از زحمات پلیس و عوامل امدادی گفت: پلیس در همه حال ودر هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در راستای تامین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: