کد خبر: ۸۲۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۳۹۹
اوضاع برای برانکو در الاهلی اصلا خوب پیش نمی‌رود. الاهلی عربستان بعد از شکست در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از صعود به جمع هشت تیم باز ماند.
حمله رسانه‌های سعودی به برانکو
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: اوضاع برای برانکو در الاهلی اصلا خوب پیش نمی‌رود. الاهلی عربستان بعد از شکست در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از صعود به جمع هشت تیم باز ماند.


الاهلی در دیدار رفت با نتیجه ۴ بر ۲ برابر الهلال تن به شکست داد و همین باعث شد تا پیروزی یک بر صفر این تیم در بازی برگشت فایده ای نداشته باشد و باعث حذف آن ها از آسیا شود.

روزنامه معتبر الریاضیه عربستان بعد از بازی در گزارشی از دو دلیل اصلی ناکامی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا سخن به میان آورد و نوشت: در مصاحبه ای که با بییشتر مربیان و بازیکنان سابق الاهلی داشتیم آن ها تصمیمات اشتباه برانکو و درخشش بازیکنان خارجی الهلال را دو دلیل اصلی ناکامی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کردند.

برانکو تنها دو بازی است که هدایت الاهلی را برعهده دارد اما اعتراض ها به این مربی کروات که بهترین نتایج تاریخ پرسپولیس را رقم زد بالا گرفته و بعید به نظر می رسد که او با این جو وحشتناکی که علیه او وجود دارد بتواند به موفقیت برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: