کد خبر: ۸۲۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۴۲۸
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای حذف نشدن از لیگ قهرمانان آسیا بخاطر بدهی های معوقه فقط تا 9 شهریور فرصت دارند.
9 شهریور؛ آخرین مهلت پرسپولیس، استقلال برای حذف نشدن از آسیا

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا تا 9 شهریور به باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا فرصت داده تا تکلیف بدهی های معوقه خود را مشخص کنند. بر این اساس مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمتر از 16 روز دیگر فرصت دارند تا یا مطالبات طلبکاران شان را بپردازند یا با طلبکاران برای پرداخت این بدهی ها به توافق برسند، در غیر اینصورت احتمال حذف این دو باشگاه از آسیا بخاطر بدهی بسیار زیاد خواهد بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روی مسایل مالی و بدهی های باشگاه حساسیت زیادی به خرج می دهد و به هیچ عنوان به تیم های بدهکار اجازه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داد. دو باشگاه ایرانی دیگر در آسیا نیز شهر خودرو و سپاهان هستند که سپاهان طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال به همراه ذوب آهن تنها باشگاه های بدون بدهی کشور هستند.وضعیت شهر خودرو هم که در پلی آف آسیا حضور دارد از نظر مالی نامناسب به نظر نمی رسد.

AFC بعد از 9 شهریور در مورد باشگاه های بدهکار حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری خواهد کرد و اطلاع رسانی در مورد حذف تیم های بدهکار و جانشین کردن تیم های دیگر را در اوایل پاییز انجام خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: