کد خبر: ۸۲۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۵۲۴
سرمربی اسبق تیم ملی آلمان تصور می‌کند بایرن مونیخ همچنان شانس شماره یک قهرمانی بوندس‌لیگا است.
کلینزمان: آلمان یکی از ۵ تیم برتر دنیاست!
به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سرمربی اسبق تیم ملی آلمان تصور می‌کند بایرن مونیخ همچنان شانس شماره یک قهرمانی بوندس‌لیگا است.


پیکارهای فصل جدید رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از فردا آغاز می‌شود.هفته‌نامه کیکر به همین مناسبت با یورگن کلینزمان، مهاجم،‌کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی آلمان مصاحبه کرده است.

این چهره 55 ساله اظهارداشت: بایرن نخستین سال بدون ریبری و روبن را تجربه خواهد کرد.اما آنها با جذب لوکاس ارناندس، خریدی‌ کلان داشتند و با بنژامین پاوارد و ایوان پریشیچ، 2 بازیکن استثنایی گرفتند.با توجه به تجربه و کیفیتی که اکنون دارند، بایرن را کمی جلوتر از سایر رقبا می‌بینم.البته دورتموند با قدرت مجهز شده است.این تیم هدفمند و هوشیارانه خرید کرد و اکنون از نظر کیفیت و کمیت شرایط بهتری دارد.

او ادامه داد:به نظر من بایرن و دورتموند مدعیان اصلی هستند و در کنار آنها،‌ می‌تواند رقابتی بین 4 تا 5 تیم در بالای جدول ایجاد شود.

کلینزمان در این مصاحبه همچنین در مورد تیم ملی آلمان نیز نظر داد.او گفت:حذف تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه،‌ اتفاقی دردناک بود که در تاریخ خواهدماند.اما نکته مهم این بود که تیم ملی به سرعت خود را مهیا کرد تا متوجه شود چه چیزی را اشتباه انجام داده است.اکنون شرایط خوب است و اطمینان دارم که آلمان یکی از 5 تیم برتر دنیاست.

کلینزمان که در جام جهانی 1990 با تیم ملی آلمان به عنوان بازیکن قهرمان جهان شد،‌در سال‌های 2004 تا 2006 به عنوان سرمربی ژرمن‌ها را هدایت کرد.

حتی در جام جهانی 2006 تیم کشورش را به مقام سوم رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: